Kotva
Rozvrhy
Aktuality
Jazyková a přírodovědná učebna
12.12.2018

Půdní vestavba (Velikost: 442.53 kB)

Výsledky testů Kalibro
6.12.2018

upload/files//vysledky-testu-kalibro-2016-2017.pdf (Velikost: 105.67 kB)

Vyhlášení ředitelského volna
27.11.2018

__________________________

Od 3. 1. do 4. 1. 2019 je podle zákona č. 561/2004 Sb., 24 odst. 2 vyhlášeno ředitelské volno.    

Sběrová soutěž 2018-2019
26.10.2018

upload/files//sberova-soutez-2018-2019.pdf (Velikost: 103.38 kB)

Oranžové kolo ČEZ
21.9.2018

upload/files//lanek-cez-oranzove-kolo-2017-2018.pdf (Velikost: 558.45 kB)

Ověření pověřence
21.9.2018

upload/files//oznamevi-o-poverenci-5-2018.pdf (Velikost: 341.11 kB)

Úprava školního řádu
29.8.2018

     

Seznam přijatých dětí do MŠ
8.6.2018

upload/files//seznam-prijatych-deti-do-ms-2018.pdf (Velikost: 595.88 kB)

Výsledek rozhodnutí přijatých dětí pro školní rok 2018/2019
20.4.2018

upload/files//seznam-prijatych-deti-2018.pdf (Velikost: 308.01 kB)

Stránky tříd
Počítadlo
Online:
3
Dnes:
138
Posledních 7 dní:
1238
Posledních 30 dní:
5824
Celkem:
64852
Mapa webu
A
A
A

Projekty

Vloženo: 30.1.2015 | Zobrazeno: 2362x |

 

 

Název projektu: Technika a cizí jazyky

Registrační číslo projektu:  CZ.1.07/1.1.00/57.1341

Naše škola realizuje projekt "Technika a cizí jazyky", který je zaměřen na rozvoj technických  dovedností.

 

Název projektu: Vzájemným učením - cool pedagog 21. století

Zkrácený název: Cool pedagog

Registrační číslo projektu:  CZ.1.07/1.3.00/51.0007

Název příjemce: Univerzita Hradec Králové

 

Anotace:

Projekt je zaměřen na zvýšení kompetencí pedagogických pracovníků základních a středních škol při integraci informačních a komunikačních technologií (ICT) do výuky, formou především prakticky zaměřené výuky přímo na škole resp. v místě pracoviště cílové skupiny.

Tohoto cíle bude dosaženo:

➔     vstupním analyzováním počátečního stavu využívání ICT na škole (Profil Škola 21 a vlastní evaluační portál),

➔     prostřednictvím systematického vzdělávání pedagogů v kurzech,  zařazených do DVPP, dle výběru partnera a dle vstupní analýzy. Tyto kurzy budou realizovány prezenční formou a formou blended – learningu  zaměřeného na praktické využití stávající techniky na škole,

➔     prostřednictvím kurzů zařazených do DVPP, v návaznosti na nově pořízenou techniku v rámci projektu, zaměřených na praktickou stránku použití ICT ve výuce,

➔     prostřednictvím kurzů oborových didaktik dle volby jednotlivých pedagogů z cílové skupiny,

➔     vytvářením školících a podpůrných materiálů pro CS, se zaměřením na problematiku řešenou v projektu.

 

 

Partneři projektu:

1 Základní škola a Mateřská škola, Pilníkov, okres Trutnov
Střední škola řemeslná, Jaroměř, Studničkova 260
Základní škola a Mateřská škola Zeměchy, okres Louny, příspěvková organizace
Základní škola a Mateřská škola Vroutek, okres Louny - příspěvková organizace
Gymnázium T. G. Masaryka, Litvínov, Studentská 640, příspěvková organizace
Základní škola, Opočno, okres Rychnov nad Kněžnou
Gymnázium, Lanškroun, nám. Jana Marka Marků 113
Gymnázium Vysoké Mýto
Základní škola a Mateřská škola, Hora Svaté Kateřiny, nám. Pionýrů 1, okr. Most
11  Základní škola Benešov, Dukelská 1818
12 

Vyšší odborná škola stavební a Střední průmyslová škola stavební arch. Jana Letzela, Náchod, Pražská 931

13  Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského Vlčice
14  Základní škola Nová Paka, Husitská 1695, okres Jičín
15  Základní škola a mateřská škola Velhartice
16  Základní škola a Mateřská škola Cehnice, okres Strakonice
17  Základní škola, Dačice, Neulingerova 108
18  Základní škola T.G. Masaryka Vimperk, 1.máje 268, okres Prachatice
19  Základní škola a Mateřská škola Brloh
20  Základní škola Kadaň, Na Podlesí 1480, okres Chomutov
21  Základní škola Kadaň, ul. Školní 1479, okr. Chomutov
22  Základní škola Svitavy, T.G. Masaryka 27
23  Základní škola a Praktická škola, U Trojice 2104, Havlíčkův Brod
24 Střední průmyslová škola potravinářství a služeb Pardubice
25 ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÉ MEZIŘÍČÍ, OKR. RYCHNOV N. KN.
26 Základní škola Nová Ves pod Pleší příspěvková organizace
27 Základní škola a Mateřská škola Hošťka, okres Tachov
28 Gymnázium Bystřice nad Pernštejnem
29 Vyšší odborná škola a Střední škola, s.r.o.
30

Evropská obchodní akademie, Děčín I, Komenského náměstí 2, příspěvková organizace

31 Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Boskovice, Štefánikova 2
32 Základní škola Karlovy Vary, Krušnohorská 11, příspěvková organizace
33 Základní škola Louny, Prokopa Holého 2632, příspěvková organizace
34 Základní škola, Klášterec nad Ohří, Petlérská 447, okres Chomutov
35 Základní škola Nové Město nad Metují, Komenského 15, okres Náchod
36 Základní škola a Mateřská škola, Dolní Olešnice, okres Trutnov
37 Základní škola Chlum u Třeboně, okres Jindřichův Hradec
38 Střední škola a Základní škola, Nové Město nad Metují
39 Základní škola a Mateřská škola Lukavice, okres Šumperk, příspěvková organizace
40 Základní škola, Vrchlabí, nám. Míru 283
41 Základní škola Přimda, okres Tachov, příspěvková organizace
42 Základní škola a mateřská škola Chyše, okres Karlovy Vary, příspěvková organizace
43 Základní škola Údlice, okres Chomutov
44 Základní škola a mateřská škola Obrataň
45 Základní škola Trhový Štěpánov, okres Benešov
46 Základní škola Přerov, U Tenisu 4
47 ZŠ Budovatelů 1563, Jirkov
48 Základní škola J. A. Komenského Louny, Pražská 101, příspěvková organizace
49 Základní škola Kadaň, ul. Chomutovská 1683, okr. Chomutov
 50  Základní škola a Mateřská škola Úhonice, okres Praha-západ

 

R E C Y K L O H R A N Í 

    V letošním roce se opět zapojíme do projektu s názvem Recyklohraní. Nová hra pro školy je pod záštitou ministra školství . Recyklohraní je školní recyklační program, který si klade za cíl realizaci zpětného odběru baterií, akumulátorů a elektrozařízení spojený s osvětovou činností v problematice nakládání s odpady ve školských zařízeních. Naše škola zapojená do tohoto projektu bude za sběr baterií získávat body, které si budou moci žáci ve speciálním internetovém obchodě směnit za zajímavé odměny dle katalogu. Další body budeme získat za zodpovězení kvízových otázek a případně splnění rozličných úkolů týkající se odpadové problematiky. V nabídce katalogu jsou odměny charakteru školních pomůcek, vstupenek do naučných či zábavných parků, sportovního náčiní, praktické elektroniky. Školní recyklační program umožní žákům naší školy deklarovat její ekologické myšlení a zároveň podpoří vnímání potřeby správného nakládání s odpady u žáků naší školy.

 

B U D O U C N O S T   J E   V   T E C H N I C E 

    Cílem projektu je představit službové obory a profese žákům tak, aby v nich vzbudily zájem o jejich studium a střední školy si vybírali cíleně. Na základě získaných praktických zkušenosti a znalostí pozmění vnímání službových profesí u žáků, aby se mohli kvalitněji a kvalifikovaněji rozhodovat o volbě studijního oboru. Výsledek projektu by se měl projevit v naplněnosti službových oborů na středních školách. Žáci by měli mít při vstupu na vybrané obory středních škol reálný pohled na to, co jim obor přinese a čím by mohli zaplnit mezery na trhu práce. Žáci také získají přehled o možnostech pracovního uplatnění v daném oboru na trhu práce v rámci okresu a informace o možnostech studia. Žáci budou seznámeni s reálnými ukázkami a příklady studia daného povolání formou besed s profesními odborníky, odborných exkurzí a ukázkových dní, mnemotechnických pomůcek a vzdělávacích tematických tabulí.

 

projekt v rámci DVPP

I N K L U Z I V N Í   V Z D Ě L Á V Á N Í

   Centrum podpory inkuzivního vzdělávání poskytuje škole průběžnou konzultační a poradenskou pomoc v oblasti psychologických a speciálně-pedagogických služeb, sociálního poradenství a prevence sociálně patologických jevů. Inkluze vyžaduje změnu. Jedná se o nikdy nekončící proces zkvalitňování výuky a zvyšování míry zapojení všech žáků. Je to ideál, ke kterému škola může směřovat, ale kterého nikdy zcela nedosáhne. O inkluzi ovšem mluvíme již od okamžiku, kdy se začne se zvyšováním míry zapojení u všech žáků. Inkluzívní školou je taková, která je v pohybu“.